Szkolenia wewnętrzne

Szkolenia wewnętrzne

Organizujemy szkolenia wewnętrzne dla firm w pełni dostosowując się do potrzeb i sytuacji klienta. Przeprowadzenie szkolenia poprzedza szczegółowa analiza wyjściowa, tak aby proces przyniósł pożądane, trwałe efekty. Specjalizujemy się w szeroko rozumianych tematach komunikacji, autoprezentacji i zarządzania kryzysowego oraz szkoleniach z wystąpień publicznych. 


Budowanie wizerunku, sztuka autoprezentacji


Przekonujące i atrakcyjne wystąpienia publiczne są umiejętnością pożądaną we wszystkich dziedzinach życia społecznego. Jednak sprawnego i skutecznego operowania językiem nie uczą nas w szkole. Tymczasem sugestywne wystąpienia zapewniają przewagę w kontaktach handlowych, prowadzonych negocjacjach i innych biznesowych sytuacjach. Bez świadomie budowanego wizerunku i stałego doskonalenia umiejętności autoprezentacyjnych trudno myśleć dzisiaj o karierze i zawodowym sukcesie.
Proponowane szkolenie z autoprezentacji obejmuje podstawowe zagadnienia komunikacji, rozwija temat komunikacji niewerbalnej, omawia zasady przygotowywania wystąpień i prezentacji. Umożliwia dogłębne zrozumienie, czym jest autoprezentacja. Zajmuje się niezwykle ważnym elementem w autoprezentacji – kontaktami z dziennikarzami, przygotowywaniem wystąpień dla mediów i radzeniem sobie z trudnymi pytaniami. Nasze szkolenie z wystąpień publicznych przewiduje również doradztwo z zakresu kształtowania wizerunku, biznesowego wyglądu i dostosowania stroju do obowiązujących korporacjach.
Sztuka autoprezentacji może dotyczyć również zagadnień bardziej szczegółowych – organizujemy warsztaty głosowe i komunikacji niewerbalnej.


Zarządzanie sytuacją kryzysową


Awarie, katastrofy, ataki terrorystyczne, zanieczyszczenie środowiska będące wynikiem działalności człowieka, w XXI wieku niepokojąco rywalizują z przyrodniczymi kataklizmami, dotąd najczęstszymi przyczynami kryzysów. Dołączają do nich zagrożenia nowej generacji – kradzieże danych osobowych, wirusy komputerowe, utrata danych. Dzisiaj, dla sprawnego działania firmy nie wystarczy system ubezpieczeń, niezbędny jest systematycznie rozwijany, zintegrowany program działań w sytuacjach kryzysowych.

Zapraszamy do udziału w szkoleniu, które szczegółowo omówi tematykę komunikacji w kryzysie i zajmie się problematyką zarządzania kryzysowego. Jak poradzić sobie w sytuacji, gdy pod gabinetem prezesa czeka trzydziestu dziennikarzy w oczekiwaniu na pełną informację i komentarz? Jak nie stracić wątku i dobrze wypaść w krzyżowym ogniu dziennikarskich pytań? Jak zachować się, gdy do bramy zbliża się pikieta zdeterminowanych przedstawicieli związków zawodowych? Na te pytania odpowiada szkolenie „Wystąpienia publiczne”.


Zarządzanie sobą


Najpierw zarządzaj sobą, potem organizacją. Nie można zarządzać innymi lepiej, niż zarządza się sobą – powiedział Peter Drucker.
Ta refleksja guru współczesnego zarządzania, nabiera coraz większego znaczenia, gdy na rynku pracy liczy się coraz większa efektywność, a wszystkie procesy odbywają się w szalonym wręcz tempie. Sukces osiągają już nie ci, którzy skutecznie realizują wyznaczone cele, ale ci, którzy robią to szybciej od innych. I tylko szczegółowa wiedza o własnych talentach, sposobach reagowania na stres i odnawianiu zasobów energetycznych, może uchronić nas przed porażką.
Tymczasem zwykle wiemy znacznie więcej o swoim telefonie niż o własnych mechanizmach myślenia, działania i odczuwania. Każdy zarządza sobą i gospodaruje zasobami, robi to przez całe życie, ale najczęściej dzieje się to  w sposób nieświadomy. Warto pomyśleć o świadomym zarządzaniu sobą. To inwestycja, która zawsze się opłaca i  przynosi wymierne korzyści. Przekonało się o tym wiele osób wstępujących na drogę samoświadomości. Między innymi do tych zagadnień odnosi się temat szkolenia: autoprezentacja. 

Warsztaty dziennikarskie

 

Nowoczesna firma rozwija się wtedy, gdy każdy jej oddział, departament czy przedstawicielstwo są na bieżąco informowane o osiągnięciach innych, a cele strategiczne są powszechnie znane i akceptowane przez pracowników. Profesjonalnie prowadzona komunikacja wewnętrzna podnosi wydajność i efektywność pracy, tworzy dobry klimat, wpływa na wizerunek zewnętrzny organizacji. Niezwykle ważnym jej elementem jest firmowe pismo, o którego wygląd i jakość warto zadbać szczególnie.
Co to jest news? Lead? Beckground? Uczymy jak pisać sprawnie i ciekawie, jak zbierać informacje i szukać tematów.

Employer branding


Jak stać się pracodawcą równie pożądanym jak Google? Jak sprawić, aby studenci marzyli o pracy w Waszej firmie już od początku studiów? Jak zaistnieć na rynku pracy? Na te i wiele innych pytań próbują odpowiadać programy employer branding.
Rola employer branding w strategiach nowoczesnych przedsiębiorstw sukcesywnie rośnie. Rynek pracy i tocząca się na nim walka o najlepszych pracowników powodują, że dobry wizerunek firmy nabiera coraz większego znaczenia. O sztuce pozyskiwania ludzi i kompetencje decyduje już nie tylko profesjonalna polityka HR i stabilna pozycja rynkowa firmy, ale przede wszystkim opinia, że w danej organizacji warto pracować.


Komunikacja w biznesie


Sprawna komunikacja interpersonalna jest ważna nie tylko w życiu prywatnym, ale determinuje również biznesowy sukces. Większość pracy menedżera polega dzisiaj na komunikowaniu. Trzeba to robić nie tylko skutecznie, ale też coraz szybciej. Coraz sprawniej musimy poruszać się w gąszczu e-maili, telefonów i biznesowych spotkań. Umiejętność właściwego komunikowania się jest w dzisiejszych czasach jedną z podstawowych i najważniejszych cech dobrego pracownika. Jasność i czytelność wszelkich kwestii dotyczących funkcjonowania wewnętrznego firmy, a więc płynny przepływ informacji, jest podstawą jej istnienia na rynku. Zarówno w najwyższych jak i najniższych strukturach organizacji wszyscy pracownicy powinni tworzyć sprawny system porozumiewania się ze sobą nawzajem. Podczas szkolenia „Wystąpienia publiczne” uczymy sprawnej komunikacji, analizujemy kanały komunikacyjne, pomagamy je tworzyć i modyfikować.